جوان ، با نشاط وپر انرژی با مکملهای غذایی وطبیعی لینا

جوان ، با نشاط وپر انرژی با مکملهای غذایی وطبیعی لینا

۱۳۸۸ بهمن ۱۵, پنجشنبه

DIET FORMULA- کپسول کاهش وزن فرموله لینا




کپسول کاهش وزن فرموله لینا

  • کمک به کنترل اشتها
  • موثر در افزایش سوخت چربی
  • موثر در کاهش چربیهای ذخیره شده
  • موثر در کنترل جذب چربی های غیر ضروری در بدن
  • تامین ویتامینهای لازم در زمان رعایت رژیم کاهش وزن


مکمل کاهش وزن گیاهی لینا چیست؟

آیا شما به این موضوع آگاهید که مغز انسان بعد از هر وعده غذایی میزان آزاد سازی هورمونهای سوزاننده چربی را کنترل میکند 2 نوع هورمون در درون جریان خون شما همراه با هم ذخیره سازی و سوخت چربی را کنترل می نماید . و در اصل رژیم غذایی ما کلید اصلی تغییر میزان این هورمونها می باشد و می تواند موتور سوخت چربی را در بدن روشن و یا خاموش سازد . حتماً تا کنون به این موضوع توجه داشته اید که رژیم غذایی به تنهایی و بطور 100% نتوانسته و نخواهد توانست به میزان لازم از وزن شخص کاسته و شخص را به وزن ایده آل برساند . رژیمهای کم کالری کم کربوهیدرات و یا کم چربی با اینکه مدتهاست توسط افراد رعایت می شوند ولی روز به روز به وزن افراد اضافه گشته و عدم کارآمدی رژیم به تنهایی عملاً ثابت شده است ما معتقدیم که رژیم غذایی سبک که به سلامتی شخص لطمه نزند می تواند به همراه اندکی ورزش و فعالیت بدنی مانند 20 دقیقه پیاده روی در روز اگر با مصرف مکمل فرموله و رژیمی لینا ویژه کاهش وزن ( Diet formula ) همراه گردد ، بهترین اثر را خواهد داشت .

به هنگام مصرف این مکمل مصرف کننده باید توجه داشته باشد که از یک محصول شیمیایی پر خطر کاهش وزن استفاده ننموده است و این محصول در واقع یک کامل کننده گیاهی ، رژیم غذایی معمولی است که در آن می بایست حد قبلی مصرف کربوهیدرات و چربی تقریباً به نصف کاهش یافته و شخص با 20 دقیقه پیاده روی در روز با سرعت مناسب ( حد مابین دویدن و راه رفتن عادی ) به کاهش وزن سریع خود کمک می نماید . این مکمل رژیم غذایی در واقع یک چربی سوز تأیید شده است که با فرمول مناسب و ایمن که شامل 6 عنصر بنیادی قوی است برای مصرف کننده علاوه بر حفظ سلامتی کبد و کلیه ها به سوخت چربی ها نیز کمک نموده و از ذخیره چربی بدن خواهد کاست بدون اینکه از انرژی بدن وی کاسته شود . این محصول بواسطه وجود ترکیبی از ویتامین ها و مواد معدنی خاص در ترکیب خود بر خلاف بسیاری از فرصهای کاهش دهند وزن می تواند در حفظ سلامتی انسان در طول مدتی که بدن در حال سوزاندن چربی هاست مؤثر باشد . به برخی از خواص مواد موجود در این ترکیب معجزه گر توجه فرمایید :


1- گارسینیا : پوست خشک شده گیاه گارسینیا منبع منحصر به فرد اسید هیدروکسی سیتریک است که یکی از مشتقات آن که خوراکی بوده و بی ضرر و بطور طبیعی هم در پلاسمای خون وجود دارد ، سیتریمکس می باشد این ماده یک کاهش دهنده چربی معجزه گر بوده و بطور مؤثر در کنترل تولید ، سوخت و کاهش ذخیره چربی در بدن انسان مؤثر می باشد .

2- عصاره دانه گیاه کولا: این ماده توانایی چشمگیری در کنترل بخش قدامی مغز و در نتیجه کاهش گرسنگی ، کمک به هضم غذا و همچنین افزایش دفع کلیوی اوره و مواد زائد را دارا می باشد و به دلیل وجود کافئین به عنوان کاهش دهنده افسردگی نیز مطرح می باشد .

3- عصاره ریشه زنجبیل : این ماده به عنوان نوعی محرک که از طریق دستگاه گوارش با سرعت پائین جذب شده و از طریق جریان خون به بدن انرژی می دهد ، شناخته شده است ، این ماده به عنوان یک کنترل کننده اشتها در مکمل گیاهی کاهش وزن لینا استفاده می شود . این ماده در دستگاه گوارش در هنگام هضم غذا ، فعالیت این دستگاه و PH سیستم را بالا برده و به نوبه خود حالت اسیدی دستگاه گوارش را پائین آورده و در نتیجه ترشحات معده کاهش می یابد ، از دیگر مزایای این ماده کمک به بهینه سازی متابولیسم بدن ، افزایش سطح هوشیاری ، کمک به کاهش چربی خون می باشد .

4- عصاره دانه گیاه کوارانا : در کوارانا ماده ای است به نام کواراتین که فعالیت و خاصیت آن شبیه کافئین می باشد . این ماده سیستم عصبی مرکزی را تحریک کرده و در نتیجه متابولیسم بدن را افزایش می دهد و به میزان اندکی دفع را افزایش می دهد این ماده به دلیل تأثیر فراوان در کاهش اشتها و افزایش میزان سوخت کالری در بدن می تواند در کاهش وزن افراد بسیار مؤثر واقع گردد .

5- پودر مونت موریلونیت : این ماده معدنی مؤثر ترین و طبیعی ترین درمان اثبات شده مسمومیت های روده ای و مسمومیت های ناشی از فلزات سنگین می باشد . مصرف منظم محلول آن در آب یا آب میوه می تواند فعال کننده دستگاه گوارش و افزایش دهنده سوخت کالری باشد .

6- کرومیوم پیکولینت : این ماده طبیعی ترکیبی است از دو ماده کرومیوم و اسید پیکولینیت و تحقیقات نشان داند که این ماده می تواند چربی را سوزانده و بطور مؤثر و چشمگیری اشتها را کاهش داده و سبب افزایش توان جسمی و استحکام بافت های ماهیچه ای گردد .

7- ال کارنتین : این ماده در بدن انسان از 2 اسید آمینه لیسین و متیونین ساخته می شود و در انتقال زنجیره های بلند اسید های چرب در غشای متیوکندریا فعال است و سبب شکستن مولکول های چربی و تولید انرژی می گردد . ال کارنتین بدن را در جایی که می تواند جهت تولید انرژی از چربی به جای کربوهیدرات استفاده نماید ، تحریک نموده و چربی ها را جایگزین کربوهیدرات می نماید . کسانی که از این ماده استفاده می کنند به راحتی می توانند فعالیت های سخت را در زمانی طولانی تر انجام دهند و به علاوه ال کارنتین تأثیرات مفیدی در کاهش کلسترول و تری گلیسیرید خون و در نتیجه حفظ سلامت قلب و عروق انسان دارد .

پیشنهاد :

داشتن یک برنامه غذایی سالم و مفید به همراه انجام فعالیت های بدنی منظم در کنار مصرف مکمل گیاهی کاهش وزن لینا می تواند در مدت 2 ماه استفاده از این مکمل بهترین نتیجه را برای مصرف کننده ایجاد نماید ، نوشیدن مقدار زیادی آب و مصرف مکمل در 3 نوبت بطور منظم در شبانه روز قبل از هر وعده غذایی حتی در صورت حذف هر کدام از وعده های بهترین الگوی حفظ سلامتی و تناسب اندام می باشد .

طریقه مصرف : نیم ساعت تا 45 دقیقه قبل از هر وعده غذایی 3 نوبت در روز و 2 ماه بصورت مستمر .

موارد منع مصرف :

حاملگی شیردهی افراد دیابتیک و افرادی که دارای تعادل در میزان قند خون نمی باشند می بایست با نظر پزشک معالج خود مصرف نمایند و مصرف بصورت آزاد آن ممکن است خطراتی را برای ایشان در بر داشته باشد .


۵ نظر:

  1. سلام
    استفاده ونوستات و این دارو به طور همزمان مشکلی ایجاد میکند؟؟؟
    این داروها که عرض کردم عارضه‌ای ندارد؟؟؟من انشاالله تا مدتی دیگر عروسی خواهم کرد و هم از بابت عوارض جانبی و هم چاقی شب عروسی نگرانم!!!
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    پاسخحذف
  2. این دارو گیاهی است ولی حتما باورزش باید همراه باشد وکنترل رژیم غذایی.چون زمانیکه ورزش می کنید ال کارنتین موجود در کپسول سبب شکسته شدن چربی ها وتبدیل آن به انرژی می شود بنابراین حتما روزی 3 مرتبه 30دقیقه قبل از هر وعده غذایی مصرف شودو باید مدت 2 ماه مصرف کنید.ضمناروزی 20 دقیقه پیاده روی پیوسته بهترین ورزش برای کاهش وزن است
    توجه داشته باشید استفاده از ونوستات بدلیل اینکه جذب ويتامين هاي محلول درچربي را کاهش مي دهد باید از مولتی ویتامین استفاده کنیدکه به عوارض کمبود ویتامین دچار نشوید.
    موفق باشید

    پاسخحذف
  3. سلام
    این محصول چند کيلو در ماه کم می کند؟

    پاسخحذف
  4. آيا این محصول با diet سخت و در مدت طولانی لاغر می کند؟

    پاسخحذف
  5. اولا رژیم سخت به بدن شما اسیب میرساند.رژیم غذایی باید با برنامه باشد تا فقدان ویتامین ها ومواد ضروی شما رادچار بیماری دیگری نکند.ضمنا استفاده از این مکمل همراه با ورزش چربی های اضافه بدن شما رادفع می کند که میزان ان بستگی به نوع رژیم غذایی، نوع ومقدار فعالیت بدنی شماوساختار بدن شما دارد.

    پاسخحذف