جوان ، با نشاط وپر انرژی با مکملهای غذایی وطبیعی لینا

جوان ، با نشاط وپر انرژی با مکملهای غذایی وطبیعی لینا

۱۳۸۸ بهمن ۱۵, پنجشنبه

کپسول ضد ریزش و تقویت مو لینا(FRESHAIR)




کپسول ضد ریزش و تقویت مو لینا

  • کاهش قطعی میزان ریزش مو
  • موثر در افزایش سلامتی ودرخشش موها
  • سالم وموثر برای مصرف خانمها وآقایان در تمام سنین
  • موثر درکنترل مادهDHT (یکی از عوامل ریزش مو)
  • حاوی ویتامینها و مواد معدنی ضروری جهت افزایش رشد وحفظ سلامتی موها
  • موثر در افزایش گردش خون در پوست سر

مکمل فرشهیر لینا چیست ؟


مکمل غذایی فرشهیر لینا چیست؟

مکمل فرشهیر لینا چیست ؟

مکمل غذایی فرشهیر لینا ( Freshair Lynae ) در حقیقت یک مکمل غذایی تقویتی مو بوده که علاوه بر خواص تقویتی دارای خواص ثابت شده محافظتی از مو نیز می باشد . این مکمل شامل تمامی مواد و ویتامین های لازم برای داشتن مویی خوش حالت و سالم می باشد این مکمل با ترکیب گیاهی ويژه خود که بطور خاصی شامل دانه ی شنبلیله ، میوه درخت ساوپالمتو و روغن کتان بوده که این مواد جزو بازدارنده های آنزیم عامل انواع ریزش مو شناخته شده اند و علاوه بر آن حاوی ویتامین A ، فولیک اسید و بیوتین نیز بوده که متابولیسم ترکیبات گیاهی موجود در این مکمل را تکمیل و سبب تقویت ریشه مو می گردد . این مکمل تقویتی و ضد ریزش مو ، علاوه بر موارد بالا حاوی مقادیر لازم از ریبوفلاویت ، ویتامین B6 و ویتامین B3 یا نیاسینامید و ویتامین B5 نیز جهت تقویت خواص درمانی خود می باشد . برخی از خواص مواد تشکیل دهنده مکمل تقویتی و ضد ریزش موی فرشهیر لینا عبارتند از :

1- ریبوفلاوین ( B12 ) : این ماده در متابولیسم قندها ، اسیدهای آمینه و چربیها نقش اساسی داشته و نیز نقش حمایتی در حفاظت آنتی اکسیدان را دارا است و به دلیل نقش اساسی آن در متابولیسم به علائم کمبود آن ابتدا در بافت های که باز گردش سلولی سریع دارند مثل مو و پوست ظاهر می شود و همچنین برخی تحقیقات نشان داده که ریبوفلاوین در درمان کم خونی ناشی از فقر آهن نیز مؤثر بوده لذا تأمین آن در جلوگیری از ریزشهای مو ناشی از فقر آهن می تواند مؤثر باشد

2- ویتامین B5 یا D – Calcium pantothenate AGd : این ویتامین همانگونه که از اسمش پیداست در بسیاری از مواد غذایی وجود دارد و موارد کمبود بالینی آن نادر است . این ویتامین نیز نقش حیاتی در متابولیسم داشته و یک جزء جدا نشدنی در چرخه تولید انرژی از مواد مغذی درشت و پروتئین که در واکنشهای سنتتیک دخیل است می باشد . در آزمایشهایی که بر روی موشها انجام شده نشان داده شده است که کمبود اسید پنتوتنیک باعث از دست رفتن موی موش ها شده و همین امر سبب شده تا این اسید به ترکیب کلیه شامپوها و فراورده های مو اضافه گردد .

3- میوه گیاه ساوپالمتو : ساوپالمتو یک نوع نخل کوچک است که میوه آن دارای مقادیر زیادی از اسید های چرب و فیتواسترول ها می باشد این گیاه علاوه بر خواص درمانی در امراض پروستات سبب مختل کردن اثر تستسترون در ریزش موی آقایان نیز خواهد شد این ماده از تبدیل تستسترون به دی هیدروکسی تستسترون جلوگیری نموده و همانطور که می دانید DHT خود یکی از عوامل اصلی ریزش مو در آقایان می باشد . این ماده سبب رقیق شدن خون شده لذا در صورت استفاده از داروهای رقیق کننده خون استفاده از آن باید زیر نظر پزشک انجام پذیرد . ( همانطور که می دانید DHT وارد فولیکول های مو شده و سبب کوچکتر شده فولیکولهای مو می گردد و در نتیجه موهایی که از این فولیکولها در می آیند کوتاهتر و نازکتر خواهند بود و در صورت عدم کنترل اثرDHT همین روند تا تاسی سر ادامه خواهد داشت و به همین سبب نقش گیاه ساوپالمتو می تواند در جلوگیری از تاسی سر نقش مؤثر و واقعی باشد )

4- Flax lignan یا لیگونین کتان : عصاره گیاه کتان آنزیم آلفا 5 که عامل تغییر تستسترون به DHT می باشد را کنترل می نماید و در نتیجه میزان DHT کاهش یافته این گیاه در اصل هورمونهای مردانه که عامل اصلی ریزش مو هستند را کنترل می نماید . این خاصیت لیگونین کتان در اثر کاهش میزان تقسیم سلولی و کاهش فعالیت آنزیم آلفا 5 در اثر تغییر فرم دانه های کتان در روده به اینترولاکتون و اینترودیون می باشد .

پیشنهاد :

حتماً به همراه این مکمل می بایست از مکمل زینک طبیعی لینا بواسطه هماهنگی در ترکیبات یکدیگر و میزان مناسب زینک استفاده گردد .

درصورت عدم وجود ویتامین B12 در رژیم غذایی از مکمل غذایی مولتی مولتی ویتامین لینا یا هر مولتی ویتامین که B12 آن به میزان 6mcg یا بیشتر باشد .

کپسول های فرشهیر بطور معمول در 2 ماه اول تأثیر خود را مشخص می نمایند ولی با این وجود چون ریزش مو علل مختلفی دارد و حتی موی سالم حدود یک سانتیمتر در ماه رشد می کند ، تأثیر این مکمل ممکن است تا 4 ماه به طول بی انجامد تا بطور کامل تغییرات را احساس کنید .

محصول فرشهیر ( Freshair ) لینا در مقایسه با داروهای پر هزینه و با عوارض جانبی زیاد و کاشت موی دردناک گزینه ی طبیعی تر و اصل تر را در اختیار شما قرار می دهد .

دستور مصرف :

روزی یک کپسول حداقل به مدت 4 ماه


۲ نظر:

  1. salam chetor mitonam in capsoulo kharidary bokonam?gheymatesh?
    armin2z@yahoo.com

    پاسخحذف
  2. این مکمل در تهران-شیراز توزیع می شودوقیمت آن 35000 تومان است وتعداد آن 30 عدد می باشد.

    پاسخحذف