جوان ، با نشاط وپر انرژی با مکملهای غذایی وطبیعی لینا

جوان ، با نشاط وپر انرژی با مکملهای غذایی وطبیعی لینا

۱۳۸۸ بهمن ۱۵, پنجشنبه

GARLIC OIL 5000 mg- سافت ژل روغن سیر

سافت ژل روغن سیر

تنها مکمل غذایی موجود که دقیقا خواص سیر را دارا می باشد
  • موثر در کاهش غلظت خون
  • پیشگیری از بروز بیماریهای قلبی
  • موثر در کنترل وتنظیم میزان فشار خون
  • موثر در رژیم کاهش میزان قند خون جهت بیماران دیابتی
  • موثر در کاهش ریسک بروز سرطانهای مری ،معده و روده
  • موثر در کاهش ریسک بروز تومورهای سینه وپوست به واسطه تر کیبات سولفور موجود در مکمل
  • موثر در از بین بردن انگلهای روده در کودکان
  • عدم احساس بوی نا مطبوع سیر پس از مصرف مکمل روغن سیر(بواسطه پوشش مرغوب سافت ژل)
  • موثر در تصفیه خون ودر نتیجه صاف وشفاف شدن پوست
خواص سیر
در یک مطالعه ای که در سال 1994 انجام شد نشان داده شد که مکمل سیر می تواند نقش مهمی را در درمان کلسترول بالا داشته باشد و رویهم رفته کاهش 12 درصدی کلسترول توتال توسط آن نشان داده شده و این کاهش چربی بعد از فقط 14 هفته از شروع مصرف اتفاق افتاده و در طول دوره مطالعه آنها ثابت ماند. بزرگترین مطالعه پس از آن درآلمان بر روی 261 بیمار از 30 آزمایش مختلف در دو گروه تقسیم شدند : گروهی که قرص سیر مصرف کردند و گروهی که داورهای بی اثر مصرفی کردند بعد از 12 هفته دوره درمان سطح کلسترول سرمی 12 درصد که با سیر درمان شده بودند کاهش یافت و 17 درصد تری گلسیرید در گروهی که با داروی بی اثر تحت درمان بودند کاهش یافت . مطالعات دیگری که در انگلیس انجام شده نشان داد که سیر ممکن است باعث افزایش وزن کودکانی که بنظر می رسد خیلی کم وزن بدنیاخواهند آمد می شود.
دانشمندان انگلیسی اینگونه نتیجه گرفتند
که مصرف قرص سیر در دوران بارداری ممکن است چنین مواردی را در هنگام تولد کاهش دهد. آزمایشاتی که توسط این تیم تحقیقاتی انجام شده نشان داد که اضافه کردن عصاره سیر به سلولهای جفت در زنانی که از این مسأله رنج می برند میتواند محرک رشد سریع باشد. بعلاوه فعالیت آنزیم های کلیدی که درناهنجاریهای بارداری کاهش می یابند درصورت مصرف سیرافزایش می یابد.

نقش ضد سرطانی :

مطالعات جامعه نگر نشان میدهد که خوردن سیر بطور مرتب خطرسرطانهای مری، معده و روده را کاهش می دهد.
مطالعاتی که برروی حیوانات انجام شده نیز نشان می دهد ترکیبات سولفور موجود در سیر از رشد انواع مختلف سرطان بخصوص تومورهای سینه و پوست جلوگیری میکند.

تأثیرات بر روی گردش خون :

بیش از 250 نشریه در مطالب خود عنوان کردند که سیر سیستم گردش خون را حمایت می کندو ممکن است سطح کلسترول و تری گلیسیرید در خون را کاهش دهد. از تجمع و چسبندگی پلاکتها جلوگیری می کند و تجزیه فیبرین را که در اثر لخته شدن آرام خون اتفاق می افتد افزایش می دهد و همچنین دارای خواص ضد فشار خون بالا خواص ضد اکسیدانی است.

فعالیت های ضد میکروبی :

سیر دارای خواص ضد باکتریایی، ضد ویروسی و ضد قارچی است و ممکن است حتی در برابر انگلهای روده ای به مقابله بپردازد. البته اصلاً نمی تواند جایگزین آنتی بیوتیکها شود اما میتواند بدن را در برابر برخی عفونتها حمایت کند. همچنین ازرشد برخی مخمرها جلوگیری کرده و عفونتهای ناشی از آنها رابرمی گرداند.

فشار خون بالا:

سیر یکی از مؤثرترین راههای کاهش فشار خون می باشد. چرا که سیر، گرفتگی و اسپاسم سرخرگی را کاهش میدهد. همچنین سیرضربان و ریتم قلب را آرام میکند. در شرایط فشار خون بالا 3کپسول سیر کاهش دهنده فشار خون است.

بی نظمی های دستگاه گوارش :

سیر یکی از مفیدترین غذاها برای سیستم گوارشی محسوب میشود. تأثیرات بسیار مفیدی بر روی لنف دارد و مواد زائد مضر را از بدن حذف می کند. سیر محرک حرکت دودی دستگاه گوارش است و همچنین محرک ترشح شیره های گوارشی.استفاده ازبوته پودر شده گیاه سیر درآب یا شیر می تواند انواع بی نظمی ها را در دستگاه گوارش بهبود ببخشد. تأثیرات ضدعفونی کننده دارد و بهترین دارو برای بیماریهای عفونی والتهابات معده و روده می باشد. روغن سیر جذب دستگاه گوارش شده و بخشی از آن از طریق ادرار حذف می شود. همچنین تسکیندهنده و کاهش دهنده انواع اسهال می باشد. بسیاری از مشکلات دستگاه گوارش از جمله کولیت، اسهال خونی و بسیاری دیگربطور موفقیت آمیزی با مصرف سیر تازه یا کپسول سیر درمان می شود.
مصرف 3 بار در روز کپسول سیر در موارد اسهال یا اسهال خونی توصیه می شود و برای موارد حادتر مصرف 6 بار در روزسیر می تواند باکتریهای مضر روده را تخریب کند بدون آنکه برروی باکتریهای مفید تأثیر بگذارد.

اختلا لات پوستی :

استفاده مرتب از سیر در طول روز برای کسانیکه دارای جوشهای پوستی هستند بسیار مفیداست و حتی از بین برنده جای جوش نیز می باشد. در مواردی که جوشها مقاوم هستند و جوانان از آنها رنج می برند نیز بسیار موثر است. مصرف خارجی سیر به صاف شدن پوست از جوش و جای جوش کمک بسیاری می کند.مصرفی خوراکی روزانه 3 کپسول باعث تصفیه جریان خون و درنتیجه صاف وشفاف شدن پوست می شود. و از طرفی عفونتهای
خفیف پوستی را سریعاً مداوا می کند.

سرفه های شدید :

سیر علاج سرفه های شدید است. شربت سیر بمقدار 5 قطره 3 بار در روزتوصیه می شود.


منبع
:
www.ayurvediccure.com




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر